preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

OBAVIJESTI

smiley učitelji, roditelji, učenici



#BudimoOdgovorni


 

VIRTUALNE UČIONICE

.

RASPORED SATI

O M I Š 
raspored_šk.god. 2020./21.

Cjelokupan raspored učitelja
Cjelokupan raspored razreda 
Raspored za pojedine razrede (5-8) 
Raspored za nastavnike 
Raspored-francuski-izborna 
Raspored-njemački-izborna 
Primjena od 16.9.2020.

K U Č I Ć E 
raspored_šk.god. 2020./21.

Cjelokupan raspored učitelja 
Raspored za pojedine razrede
Primjena od 14.9.2020.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
UPISI

TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

.

 




 

SAMOVREDNOVANJE

GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

.

 

.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 831772
Ovaj mjesec: 12894
Danas: 12
 

    Produljeno trajanje projekta „TRACE“

Zbog pandemije bolesti COVID-19 i nemogućnosti provedbe projektnih aktivnosti u prvotno ugovorenom vremenu trajanja do 31. kolovoza 2020. produljuje se trajanje projekta Traditional children’s stories for a common future – TRACE za 11 mjeseci, točnije do 31. srpnja 2021. godine.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

U svrhu projekta „Traditional children’s stories for a common future – TRACE“ učiteljice naše škole sa svojim učenicima provele su kreativne radionice  o pričama Crni ovan i  Redovnik i lasica. U radionicama su sudjelovali učenici od 1. do 6. razreda.

Projekt TRACE -  kreativne radionice

https://drive.google.com/file/d/1Hhw3D6f2l47DpzKzX7Ag2dnGbUEv2GTK/view?usp=sharing

                                                                                                                                         Marina Fistanić, Bernarda Klarić

_______________________________________________________________________________________________________________________

U sklopu projekta Traditional children’s stories for a common future – TRACE odabrana je i prevedena na engleski 21 tradicionalna priča iz Hrvatske, Grčke, Latvije i Španjolske. Riječ je o tradicionalnim pričama tih zemalja koje su vrijedan dio europske kulturne baštine. Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu koordinator je Projekta, a suradnici su na Projektu Udruga za poticanje neformalnoga obrazovanja, kritičkoga mišljenja i filozofije u praksi Mala filozofija (Zadar, Hrvatska), Osnovna škola Josip Pupačić (Omiš, Hrvatska), University of Peloponnese (Tripolis, Grčka), Biedriba Radošās Idejas (Riga, Latvija) i Fundación Euroárabe de Altos Estudios (Granada, Španjolska).

U odabiru priča u svakoj su pojedinoj zemlji preko anketa i fokus grupa sudjelovali istaknuti stručnjaci u području obrazovanja i informacijsko-komunikacijskih znanosti. Priče će se prevesti na jezike zemalja partnera u Projektu te će se potom objaviti na portalu Traditional children’s stories for a common future – TRACE.

Odabrane priče iz HrvatskeFroggy girl (Žabica djevojka), The black ram (Crni ovan), The story of the Plitvice lakes (Priča o Plitvičkim jezerima), Manda’s well (Manduševac), Red

Odabrane priče iz Grčke: Theseus and the MinotaurIcarus & Daedalus WingsThe Man, the Boy and the Donkey.

 Odabrane priče iz Latvije: Golden EggThe little bread bunThe old man’s mittenWild animals and the dough box makerThe bee is punished for lyingThe fly is granted the freedom of choice i The grateful creatures, Juris Zvirgzdinš

Odabrane priče iz Španjolske: The monk and the weasel, The traveller and the goldsmith, The caliph, the shepherd and happiness i How to teach an elephant to speak.

https://www.nsk.hr/odabrana-21-djecja-prica-u-sklopu-projekta-trace/

                                                                                                                                                               Bernarda Klarić, Marina Fistanić

__________________________________________________________________________________________________________________________

U svrhu projekta „Traditional children’s stories for a common future – TRACE“ 25. listopada 2019. godine našu školu su posjetili članovi Kulturno umjetničke udruge "Mosor" iz Gata čiji je član i naša učiteljica Đeni Žuljević.

Učenici 1.a, 1.b, 3.a, 3.b i 8.b razreda i njihove učiteljice: Ana Pupačić Borović, Marina Fistanić, Martina Milina, Dinka Lendić i Marija Didović imali su priliku vidjeti nošnju poljičkog kneza i poljičke žene, sudjelovati u radionici gluvog kola, upoznati način pripremanja soparnika, tradicionalnog poljičkog jela kojeg su na kraju i kušali. Svrha je projekta upoznati ciljne skupine, učitelje, edukatore i knjižničare koji rade s djecom u dobi između šest i dvanaest godina s tradicionalnim dječjim pričama iz partnerskih zemalja, a posredno i s kulturom tih zemalja. Ovaj put smo pručavli našu kulturnu baštinu.

                                                                priredila: Martina Milina

  


Diseminacija projekta Trace

 
 

TRACE

Učenici 4.a i 4.b razreda oživjeli su staru tradicionalnu igru Alku na svoj način uz pomoć učiteljica Ankice Utrobičić i Marine Fistanić.
 

11.6.2019.

Učiteljica Sanja Pešić sa svojim učenicima na satovima Vjeronauka pročavala je legende i priče o svecima našeg zavičaja.


EDUKATIVNI IZLET 25.3.2019.
Učiteljice: Anita Mimica, Gordana Jerić, Marija Kalajžić

 Veljača 2019.
Knjižničarka Ana Kraljević
 
Motivacijski satovi čitanja tradicionalnih dječjih priča u školskoj knjižnici.

Motivacijski sat u školskoj knjižnici 30.1.2019.
Knjižničarka Bruna Fistanić učenicima čita tradicionalne dječje priče.
 


Veljača 2019.
Učiteljica Marina Fistanić
 
Učenici 4.b  razreda čitaju hrvatsku narodnu bajku Mala vila, prepričavaju bajku s promjenom završetka, zapisuju bajku, ilustriraju bajku...

 

Omiš, 6.3.2019.
 
TRACE
 
We talked to the kids about (legends) TRADITIONAL STORIES like:
- the arrival of Croatson todays territory
- pirates who lived in our homeland.
We talked about historical figures of our homeland like Mila Gojsalić who fought against Turkis people.
We talked about the villas, the witches, the wolves...
 
In the school library we read traditional stories.
After that we with  the children wrote stories about villas, the witches...
 
We have taught children that everystory has a morall lesson.
                                              
                                                                                  Marina Fistanić, Bernarda Klarić

NACIONALNA I SVEUČILIŠNA KNJIŽNICA U ZAGREBU

3. rujna 2018.

Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu odobren projekt „TRACE“ iz #Erasmus+ programa #EU

Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu odobren je projekt iz Erasmus+ programa Europske unije pod nazivom „Traditional children’s stories for a common future – TRACE“. Projekt vrijedan 178.330,00 eura provodit će se od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2020. godine u suradnji sa suradnicima iz Hrvatske, Grčke, Latvije i Španjolske.

Svrha je Projekta upoznati ciljne skupine, učitelje, edukatore i knjižničare koji rade s djecom u dobi između šest i 12 godina s tradicionalnim dječjim pričama iz partnerskih zemalja, a posredno i s kulturom tih zemalja.

http://www.nsk.hr/nacionalnoj-i-sveucilisnoj-knjiznici-u-za…

24. listopada 2018. 

U NSK predstavljen projekt „Traditional children’s stories for a common future – TRACE“ iz Erasmus+ programa EU

U Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu 23. listopada 2018. godine predstavljen je projekt pod nazivom Traditional children’s stories for a common future – TRACE koji je odobren Knjižnici u sklopu Erasmus+ programa Europske unije.

Na početku predstavljanja Projekta okupljene je pozdravila glavna ravnateljica Nacionale i sveučilišne knjižnice u Zagrebu dr. sc. Tatijana Petrić, a zatim se okupljenima obratila koordinatorica Projekta Frida Bišćan, savjetnica za školske knjižnice pri NSK. O sudjelovanju u projektu govorili su Bruno Ćurko i Ivana Kraljić iz zadarske udruge za poticanje neformalnoga obrazovanja, kritičkoga mišljenja i filozofije u praksi Mala filozofija, Bernarda Klarić iz Osnovne škole Josip Pupačić iz Omiša, Sanita Putnina iz Association Creative Ideas iz Latvije i José M. González Riera iz Euro- Arab Foundation for Higher Studies iz Španjolske

http://www.nsk.hr/u-nsk-predstavljen-projekt-traditional-c…/

 

3. siječnja 

Objavljen portal EU projekta TRACE iz Erasmus+ programa Europske unije

Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu prošlog je mjeseca objavila portal projekta Traditional children’s stories for a common future – TRACE.

U sklopu Projekta bit će prevedena najkvalitetnija dječja literatura iz partnerskih zemalja na pet europskih jezika partnerskih zemalja i engleski jezik. Također, u planu je organizacija mnoštvo radionica za učitelje, knjižničare i edukatore, kako bi ih se upoznalo s kreativnim i inovativnim metodama poticanja djece na čitanje, kritičko razmišljanje i vlastito istraživanje europske kulture i europskih zemalja preko njima bliske literature – tradicionalnih dječjih priča, koje su vrijedan dio europske kulturne baštine.

Projekt TRACE provodi se od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2020. godine u suradnji sa suradnicima iz Hrvatske, Grčke, Latvije i Španjolske.

#NSK #NSKErasmus #TRACE #europskakultura #dječjepriče

#kulturnabaština #istraživanjeeuropskekulture

http://www.nsk.hr/objavljen-portal-posvecen-eu-projektu-tr…/


 

preskoči na navigaciju