preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

OBAVIJESTI

smiley učitelji, roditelji, učenici



#BudimoOdgovorni


 

VIRTUALNE UČIONICE

.

RASPORED SATI

O M I Š 
raspored_šk.god. 2020./21.

Cjelokupan raspored učitelja
Cjelokupan raspored razreda 
Raspored za pojedine razrede (5-8) 
Raspored za nastavnike 
Raspored-francuski-izborna 
Raspored-njemački-izborna 
Primjena od 16.9.2020.

K U Č I Ć E 
raspored_šk.god. 2020./21.

Cjelokupan raspored učitelja 
Raspored za pojedine razrede
Primjena od 14.9.2020.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
UPISI

TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

.

 




 

SAMOVREDNOVANJE

GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

.

 

.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 831766
Ovaj mjesec: 12888
Danas: 6
 

SAMOVREDNOVANJE ŠKOLA je noviji pristup koji se, uz vanjsko vrednovanje ishoda obrazovanja, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete škola u EU. Samovrednovanje u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (Čl.88.): „U školskim ustanovama se radi unaprjeđenja kvalitete odgojno-obrazovne djelatnosti provodi vanjsko vrednovanje i samovrednovanje, a odnosi se na provođenje nacionalnih ispita te mjerenje stupnja kvalitete svih sastavnica nacionalnog kurikuluma.“ Pristup smatra da škola, koju čine svi nastavnici, učenici i roditelji, mora i može sama najbolje odgovoriti na tri ključna pitanja:
Kakva smo mi škola?
Kako to znamo?
Što možemo činiti bolje?

Da  bi se odgovorilo na ova pitanja potrebno je:
• izvršiti detaljnu samoanalizu pomoću valjanih izvora informacija iz perspektive svih sudionika i korisnika,
• izvršiti samovrednovanje - uočavanje vlastitih prednosti, nedostataka i mogućnosti,
• odrediti razvojne prioritete i ciljeve.

Odgovori na ključna pitanja omogućuju:

  • razradu strategija, metoda i postupaka za ostvarivanje dogovorenih kratkoročnih i dugoročnih ciljeva – definiranje školskog Razvojnog plana,
  • praćenje ostvarivanja i vrednovanje provedbe i učinaka Razvojnog plana
  • osnaživanje škole u brizi za unaprjeđivanje vlastite kvalitete
  • razvoj organizacijskih kapaciteta i kulture kvalitete 

Pozitivni učinci ovog pristupa su: podizanje razine autonomije i odgovornosti škola za vlastiti razvoj, poboljšanje školskog ozračja, osjećaja zajedništva i razine motiviranosti svih uključenih, poboljšanje odgojno-obrazovnog procesa i zadovoljstva rada djelatnika, pozitivniji stav učenika i roditelja prema školi te u konačnici bolji uspjeh i veće zadovoljstvo učenika.

Područja kvalitete koja se procjenjuju:

  1. Planiranje i programiranje rada
  2. Poučavanje i podrška učenju (kvaliteta učenja, poučavanja i vrednovanja)
  3. Postignuća učenika i ishodi učenja
  4. Organizacija rada škole (Kurikulum škole, materijalni uvjeti i ljudski potencijali)
  5. Procesi unutar škole i radno ozračje, suradnja s lokalnom zajednicom i ostalim dionicima
  6. Upravljanje (ustanova i kvaliteta)

    Voditeljica tima Sanja Pešić, vjeroučiteljica

    Članovi školskog Tima za kvalitetu:

    Davorka Deur- ravnateljica, Doris Marić-logopedinja, Željko Kozić-psiholog, Neda Glavinović - pedagoginja, Bruna Fistanić i Ana Kraljević – knjižničarke, Maja Ćurlin– učiteljica hrvatskog jezika, Daniela Odak-učiteljica hrvatskog jezika, Martina Milina - učiteljica razredne nastave, Lucijana Ivelja/Ana Jurčević - učiteljice matematike, Ivica Štrbac-učitelj geografije-mentor, Jesena Nejašmić - učiteljica razredne nastave,Anita Mimica-učiteljica razredne nastave-mentor, Tamara Banović- učiteljica biologije-kemije-savjetnik, Marin Juraga-učitelj engleskog jezika, Helanda Čović -učiteljica geografije- mentor, Marina Fistanić- učiteljica razredne nastave-savjetnik, Zdenka Vukasović– učiteljica informatike-savjetnik, Stjepan Kuvačić-učitelj TZK-savjetnik, Tomislav Sorić-učitelj matematike, Ivana Raljević-učiteljica razredne nastave, Marija Didović-učiteljica glazbene kulture-mentor, Aleksandra Radunić-učiteljica likovne kulture- mentor, Marija Šarac-učiteljica razredne nastave, Maša Knezović- učiteljica njemačkog jezika, Mirko Marušić- predsjednik Vijeća roditelja. Kritički prijatelj iz Grada Omiša (lokalna zajednica) je Zvonko Močić, dr med. -predsjednik Gradskog vijeća Grada Omiša, a kritički prijatelj predstavnik struke je Mirka Ivanišević, prof. -pedagoginja u Osnovnoj školi “Jesenice” Dugi Rat.

preskoči na navigaciju