preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Lipanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

HUMANITARNA AKCIJA

VIRTUALNE UČIONICE

.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
UPISI

TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA
.

 




 

SAMOVREDNOVANJE

GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

.

 

.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 908047
Ovaj mjesec: 8398
Danas: 11
 
 
 
Školski preventivni program
 
 
ŠPP se temelji na svim nacionalnim programima koji se provode u odgojno-obrazovnim ustanovama, a prevencija se temelji na 2 osnovna principa: humanističkom i holističkom pristupu i usklađena je s ciljevima odgoja i obrazovanja i nastavnog rada u OŠ.  
 
Humanistički pristup je usmjerenost na učenika kao osobu, posebnu i različitu od svih drugih, a ističe važnost razvoja osobnosti i  individualnosti. Temeljni pristup je je usmjerenost  pozitivnom  vrijednosno orijentiranom pristupu. 
Holistički pristup naglašava cjelovitost tjelesnog, emocionalnog, kognitivnog, socijalnog i duhovnog razvoja kao i važnost cjelovitosti i isprepletenosti preventivnog djelovanja. 
Iz ovoga proizlazi da je prevencija kontinuirani proces s naglaskom na pozitivne modele ponašanja. Tako je prevencija proaktivan proces u kojem se pojedinca podučava, podržava i osnažuje u stvaranju i razvijanju:
- pozitivne slike o sebi
- socijalnih vještina i socijalno prihvatljivih oblika ponašanja
- procesa donošenja zdravih i odgovornih odluka
- socijalnih i moralnih navika i sposobnosti
- općenito zdravih životnih navika
- njegovanja nacionalnih vrijednosti i kulturne baštine
 
Načela programa
 
- Kontinuitet – program se u cjelokupnom sadržaju treba ostvarivati u kontinuitetu od prvog do osmog razreda.
- Razvojnost – program treba pratiti razvojne značajke i potrebe učenika te se istima prilagođavati.
- Cjelovitost – preventivni program ostvaruje se u korelaciji s redovitim nastavnim programom, izvanastavnim aktivnostima, projektima i drugim aktivnostima predviđenim godišnjim planom i programom.
 
Ciljevi programa
 
- Utemeljenje – zdravog i odgovornog načina života učenika koji će svoje potrebe znati ostarivati na društveno prihvatljiv način i u skladu s društvenim normama.
- Ugradnja – pozitivnih vrijednosti i stavova koji će društvu osigurati pozitivne društvene vrijednosti u budućosti.
 
Odgojni i razvojni ciljevi
 
- poticanje osjećaja osobne vrijednosti i osobne društvene odgovornosti
- razvijanje osobnosti i kompetencija svake osobe u skladu s njenim mogućnostima i sposobnostima
- promicanje tolerancije i poštovanje različitosti
- poticanje razvoja svih oblika socijalnih vještina
- razvijanje kritičkog mišljenja, estetske osjetljivosti i vrijednosnih stavova
- razvijanje radnih navika, sposobnosti za cjeloživotno učenje i timski rad
- razvijanje ekološke svijesti i pozitivnog odnosa prema okolišu
- promicanje ljubavi prema zavičaju i domovini, njegovanje i čuvanje kulturne baštine kao dijela sveukupnog nacionalnog  i kulturalnog identiteta
 
Članovi povjerenstva školskog preventivnog programa
 
1. Željko Kozić, stručni suradnik psiholog
2. Nediljka Glavinović, stručni suradnik pedagog
3. Doris Marić, stručni suradnik logoped
4. Dijana Sovulj, učitelj defektolog
5. Marina Fistanić, učitelj razredne nastave
6. Ivana Zemunik, učitelj biologije i kemije
7. Vedrana Pivčević, učitelj biologije i kemije
8. Bernarda Klarić, učitelj hrvatskog jezika
9. Sanja Pešić, učitelj vjeronauka
10. Antonija Plepel, učitelj tehničke kulture i informatike
11. Ivana Raljević, učitelj razredne nastave
12. Maja Zečić, učitelj razredne nastave
13. Bruna Fistanić, stručni suradnik knjižnjičar
14. Marija Šarac, učitelj razredne nastave
15. Dragana Topić, učitelj razredne nastave
Voditelj povjerenstva: Nediljka Glavinović. stručni suradnik pedagog
preskoči na navigaciju