preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1239709
Ovaj mjesec: 6747
Danas: 3
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TANGRAM, NAJNOVIJA ZABAVA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Autor: Antonija Plepel, 20. 11. 2015.

Tangram je jedna od najstarijih i najpoznatijih slagalica. Ova matematička zagonetka sastoji se od sedam standardnih dijelova, od kojih se slažu slike različitih objekata. Igra je iz Kine stigla u Europu i Ameriku početkom 19. stoljeća. Točna starost igre nije poznata. Većina autora danas smatra da je starost igre preko tri tisućljeća.


 

Sam Loyda je tangram popularizirao u svojoj knjizi The Eighth Book Of Tan  iz 1903. godine. Smatra se da naziv "tangram" potječe od kovanice "Tang" + "gram". Igra je stekla veliku popularnost u prvoj polovici 19. stoljeća. Drugi val popularnosti nastupio je za vrijeme Prvog svjetskog rata.

Originalni tangram je kvadrat razrezan na sedam dijelova.

Igra se sastoji u tome da se od dijelova sastavljaju unaprijed zadani različiti likovi i figure prema vlastitoj zamisli ili prema prijedlogu voditelja (ako u natjecanju sudjeluje više igrača).

Osnovna pravila, koja se moraju poštivati, su:

1. Uvijek se mora upotrijebiti svih sedam dijelova.

2. Dijelovi se postavljaju jedan do drugog, ne smiju preklapati.

3. Dijelovi se po potrebi mogu preokrenuti na drugu stranu.

Samo u 19. stoljeću riješeno je preko 6500 različitih problema, a taj broj stalno raste. Međutim, može se složiti samo 13 konveksnih figura (dužina povučena između neke dvije točke na opsegu prolazi kroz unutrašnjost lika).

Sretno našim slagačima. Mjerite vrijeme i pod nazivom vaše grupe ili vašim individualnim imenom upišite rezultat u tablicu pokraj Tangrama. Vrijeme je mozak.

                                                       Vendi Bilić i Kristina Mužinić, 6.b





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju