« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.
Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala
Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA
Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA
KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.
Učenici 6.razreda održali su izvanučioničku nastavu u korelaciji predmeta: Geografija, Hrvatski jezik, Engleski jezik i Vjeronauk na temu „Klimatske promjene i ekološka održivost“. Za potrebe izvanučioničke nastave koristili smo „Zelenu učionicu“ u blizini škole.
ISHODI:
GEO OŠ C.6.3. Učenik objašnjava međuovisnost klime, tla i živoga svijeta te utjecaj čovjeka na promjenu bioraznolikosti na primjerima iz zavičaja i Hrvatske.
EJ OŠ (1) EJ A.6.6.
Endangered species in Croatia (1) Učenik opisuje ugrožene morske vrste u Jadranskom moru i značajnom krajobrazu kanjona rijeke Cetine koristeći frazalne glagole. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama i primjenjujući osnovna pravopisna pravila.
OŠ HJ A.6.5. Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima
OŠ KV „Zajedno stvarati i čuvati svijet“
osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu..
odr A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti.
odr A.3.2. Analizira načela i vrijednosti ekosustava.
Aktivnosti:
Učenici su iz geografije promatrajući okolinu navodili koje uzroke i posljedice klimatskih promjena uočavaju i kako se to odražava na život ljudi ali i ugroženost ekosustava. Iz vjeronauka su imali debatu i kritički promišljali o ljudskoj odgovornosti na ugrožavanje klime, okoliša i biološke raznolikosti. Iz engleskog jezika su izradili memory kartice sa crtežima i nazivima ugroženih vrsta u Jadranskom moru i kanjonu Cetine. Svaku vrstu trebali su opisati na engleskom jeziku i objasniti zašto je ugrožena. U sklopu hrvatskog jezika su napisali svoje eko poruke o očuvanju okoliša i iste zalijepili na razrednim panoima po povratku u učionice.