preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1232329
Ovaj mjesec: 10532
Danas: 100
 

šk.god. 2021./22.





   

I ove godine u našoj školi obilježili smo Dan rječnika, te Svjetski dan hrane. Cilj projekta bio je potaknuti učenike na korištenje rječnika, na kreativnost i istraživanje pri izradi višejezičnog slikovnog rječnika, na usvajanje vokabulara u svrhu komunikacije, te na upoznavanje različitih naziva za hranu diljem svijeta.

Naši učenici su se iskazali u izradi slikovnog hrvatsko-englesko-njemačko-francuskog rječnika. 

 

šk.god. 2020./21.





PROJEKT-STALNO U "KOCKICAMA"😂

Izborna nastava iz informatike za 8. razrede održavala se prema modelu C (nastava na daljinu) cijelu šk.god.2020./21. Kako nam je bilo, što smo radili, kako smo preživjeli tijekom ove neobične školske godine možete pogledati OVDJE.

                                       priredila: Zdenka Vukasović


DAN PLANETA ZEMLJE

Dan planeta Zemlje obilježava se 22. travnja kako bi se jačala svijest ljudi prema prirodnom okolišu. Različitim događanjima i akcijama nastoji se skrenuti pozornost ljudi na opasnost koja prijeti životu na Zemlji zbog klimatskih promjena i porasta globalnog onečišćenja te ih potaknuti da osvijeste problem zagađenja okoliša. Ovogodišnja tema obilježavanja je: "Restore our Earth"U sklopu Erasmus + projekta "Let's go out-time to move" i eTwinning projekta "Pick up the phone, Earth is calling!", školska skupina EKO DETEKTIVI i eTwinning skupina učenika, odazvali su se ekološkoj akciji naziva "Moj 1 kg smeća za moju planetu" u organizaciji Planinarskog društva "Imber" Omiš. Također su pokrenuli i akciju čišćenja Velike plaže u Omišu pod nazivom : "Let's get down to saving planet Earth". Događanje je registrirano i na službenim stranicama svjetske organizacije Earth Day. Kako su naši učenici proveli ekološke akcije možete pogledati u sljedećem videu:

Priredila: Sanja Pešić


Povodom Dana planeta Zemlje

Učenici osmih razreda pokazali su kako vole planet Zemlju na virtualni način, ali i aktivnostima na izvanučioničnoj nastavi odgojnih predmeta.

    

Radove i atmosferu možete pogledati na poveznicama: 1 i 2 


Sretan Dan planeta Zemlje!

Učenici 5.b razreda na satu Prirode su s učiteljicom Vedranom Pivčević obilježili Dan planeta Zemlje. Njihove radove možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://padlet.com/vedranapivcevic/t7trqbx3257v3475


Povodom Međunarodnog dana žena, 8. ožujka 2021.

  

http://linoit.com/users/radunicsandra/canvases/Hrvatske%20%C5%BEene

Priredila: Aleksandra Radunić 

Natjecanje – izložba učenika osnovnih i srednjih škola iz područja vizualnih umjetnosti i dizajna ‒ LIK 2020./2021.

Školska razina

1 A – Natjecanje – izložba likovnih uradaka

Dana 2. ožujka na glavnom panou u prostorijama škole postavljena je izložba učeničkih radova koje je bodovalo školsko povjerenstvo prema kriterijima vrednovanja. Bilo je vrlo teško bodovati radove jer su svi bili kvalitetni i kreativni, a učenici su uložili veliki trud zbog zahtjevne likovne tehnike. Odabrani  radovi koji su poslani na županijsko natjecanje kako slijedi po osvojenim bodovima:

1. mjesto - Marina Ćurlin 6.f

2. mjesto dijele Roza Stanić 6.d i Nola Kalajžić 6.d

3. mjesto - Rafael Mucić 5.e

4. mjesto dijeleTihana Beović 8.c, Pamela Kalajžić 6.a, Leticija Rogošić 8.c, Karolina Zolota 8.c

Čekamo rezultate sa županijskog natjecanja.

                  

Tema: Hrvatska folklorna i tradicijska etnografska baština

Likovni zadatak za učenike

Učenici će kreirati ornament u boji inspiriran hrvatskom folklornom i tradicijskom etnografskom baštinom (odabrati a ili b varijantu izrade zadatka):

a. u grafičkoj tehnici visokog tiska kolagrafija koristeći materijale i plohe  različitih reljefnih površina/ tekstura (špaga/konop, čipka, mreža, juta, aluminijska folija, rebrasti karton, ljepilo i sl.) ili

b. digitalni crtež na tabletu/ računalu u besplatnoj online aplikaciji za crtanje npr.: https://sketch.io/sketchpad/ ili nekoj drugoj

Likovni radovi su vrednovani prema sljedećim elementima i kriterijima vrednovanja:

  • stvaralačka osobnost, originalnost ideje i motiva (individualni izraz i izbjegavanje šablonskih i stereotipnih prikaza)
  • kreiranje nastavnog sadržaja: likovni jezik/jasnoća motiva/primjena ključnih pojmova
  • primjena likovne-vizualne tehnike
  • interdisciplinarni pristup i korelacija

Ključni pojmovi: ornament, crta, boja, ploha, teksture/plastička i grafička tekstura, matrica, grafički list

Link na kojem možete pogledati odabrane radove: http://linoit.com/users/radunicsandra/canvases/LIK%202021.%20

Priredila: Aleksandra Radunić   Omiš, 12.03. 2021.


100. dan u školi   

      

 

19. veljače 2021. u OŠ Josip Pupačić obilježavamo 100. dan škole. Učiteljica Tamara Banović sudjeluje u istoimenom eTwinning prjektu, a radove naših učenika možete pogledati na poveznici:
 
 

Projekt Ekološki dizajn - izrada maski

Objavljeno: 17.2. 2021.

      

Koristeći se otpadnim materijalima kartonske ambalaže, kroz satove likovne i tehničke kulture, učenici u PŠ Kučiće s učiteljicama A.Radunić i A.Plepel izrađivali su zanimljive maske. Reinterpretirali su izgled maski izvaneuropskih kultura koje su proučavali kroz virtualnu izložbu Etnografskog muzeja u Zagrebu.

Aktivnosti su osmišljene u sklopu projekta Ekološki dizajn pa su se izradi pridružili i učenici u Omišu.

Radovima su ukrasili školski prostor, a neki su ih koristili za maskiranje.

Poveznica na ostale radove:     MASKE - Ekološki dizajn

Priredila: Aleksandra Radunić


heart  VALENTINOVO  heart

Ljubav nas sve spaja i veže, zato želimo stihovima izraziti zahvalnost svima koje volimo i koji nas vole. Učenici 5.a i 5.f su obilježili Valentinovo pišući o skrivenim simpatijama, o obitelji i prijateljima.

  Njihove radove možete pogledati na sljedećoj poveznici:

https://view.genial.ly/60250756ecb2ec0d91bdcc5b/social-action-ah-ta-ljubav


MEĐUNARODNI DAN SJEĆANJA NA ŽRTVE HOLOKAUSTA

Učenici 7.b razreda obilježili su Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta (27.1.) obradom ulomaka iz književnog djela Dječak u prugastoj pidžami te pisanjem antiratnih poruka.

http://linoit.com/users/Dancrn/canvases/Antiratna%20izlo%C5%BEba


MEĐUNARODNI DAN SJEĆANJA NA ŽRTVE HOLOKAUSTA

Na satu razrednika i likovne kulture, učenici 8.d i 8.k razreda s učiteljicama A. Plepel i A. Radunić, obilježili su Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta 27. siječnja izrađujući plakate uz uporabu IK tehnologije. Kombinirajući tekst, fotografije te odabrane zasićene boje, izrazili su svoje osjećaje prema stradaloj djevojčici i autorici knjige Dnevnik Anne Frank.

Kroz međupredmetnu temu Građanski odgoj i obrazovanje, učenici razvijaju Ustavom propisane temeljne vrijednosti – slobodu, jednakost, etičnost, moral, nacionalnu ravnopravnost i  mirotvorstvo te  poštivanje prava čovjeka uz zajedničku misao i poruku: Ne ponovilo se!

           

Ostale radove pogledajte na poveznici https://padlet.com/sandraradunic/qoiymj99ulpu1ywe


Učenici 7.b razreda su preko Sata razrednika izrađivali božićne čestike. Naime, svaki učenik je dobio zadatak izraditi čestitku za jednog učenika u razredu prema slučajnom odabiru iz e-Dnevnika. 

  razrednica: Ružica Matijević


Učenici 5.c i njihova razrednica Branka Mlinar zajedno s vama žele podijeliti božićnu radost mišlju, riječju, pjesmom, lijepim željama pod okićenim drvcima, srcima punim svjetlosti, nade i ljubavi koja se umnaža samo onda kada je dijelimo.



Božićna eko čestitka

Radovi učenika 5.d razreda i razrednica Sanja Pešić u sklopu eTwinning  projekta "Pick up the phone, Earth is calling!"


SRETAN BOŽIĆ!
Učenici 6.a i 6.b, 8a. i 8.b razreda žele vam najiskrenije i najljepše želje povodom nadolazećih blagdana pa su na satu Hrvatskog jezika potrudili se napisati vam prigodne čestitike kojima se pridružuje i učiteljica Bernarda Klarić. Čestitke možete pogledati na sljedećim poveznicama:

6.a i 6.b https://padlet.com/bernardaklaric/xuzuhiad5xgl5kx2

8.a i 8.b https://padlet.com/bernardaklaric/fkjinh7tdokkbvrp


Projekt Ekološki dizajn

Objavljeno: 18.12. 2020.

 

U sklopu projekta Ekološki dizajn, učenici su izrađivali eko ukrase za dekoriranje unutarnjeg i vanjskog prostora škole. Materijale su pronalazili u starim likovnim radovima od žice te odbačenim plastičnim vrećicama. U projekt su se uključili i učenici zadrugari u PŠ Kučiće te svi učenici šestih razreda uz mentorstvo nastavnica Antonije Plepel i Antonije Brstilo te voditeljicu projekta Aleksandru Radunić.

Nešto više o projektu, kao i fotografije, pogledajte na poveznici https://sway.office.com/qVNV6hxVE7imu0L5


Dobrodošlica Božiću


                                            

Učenici osmih razreda poigrali su se pravilnim i nepravilnim plohama te izrazili njihovu dinamiku u GIF aplikaciji. 

Malim titravim radovima u blagdanskom duhu žele vam sve najbolje!

https://padlet.com/sandraradunic/zaoos7fv8fuhr9fc

Priredila: Aleksandra Radunić

        Omiš, 18.12. 2020.


Sretan Božić!

Sretan i blagoslovljen Božić od srca svima žele učenici 7.d s razrednicom Tamarom Banović! https://wke.lt/w/s/y5rjje


MOJ GRAD U BLAGDANSKOJ NOĆI

Na satovima Likovne kulture, učenici šestih razreda imali su zadatak prikazati svoj grad u Blagdanskoj noći. Nakon analize djela Vincenta Van Gogha “ Cafe Terrace at Night” istraživali su toplo-hladni te svijetlo-tamni kontrast na vlastitim radovima. Predstavljamo vam neke od nastalih radova koji su ujedno čestitka svima za nadolazeće  blagdane i Novu godinu…

Objavljeno: 11.12. 2020.

https://padlet.com/sandraradunic/j8mayfs0pzaubw8i


          

Učenica 7.b razreda Marija Šabić je dobila zadatak predstaviti nam recept iz udžbenika "Cimet zvjezdice". Dala si je truda, pa, osim prijevoda na hrvatski,  imamo i fotografije izrade keksa u prezentaciji. Marija ih je ispekla i kaže da su odlični.                                    

Sve preporuke! 😀                           

              

    

                           

ADVENTSKI EKO-KALENDAR

U  okviru eTwinning projekta "Start the right action - Time to move", učenici naše škole pripremili su materijale za izradu adventskog eko - kalendara.

Rad je nastao zajedničkim radom velikog broja učenika  i učitelja (Banović, Čudić-Zrnić, Pešić, Štrbac i Zemunik), a cilj mu je kod svih učenika osvijestiti važnost pravilnog odnosa prema okolišu s ciljem očuvanja istog.

Zavirite svakoga dana u adventski eko - kalendar, koji je dostupan na poveznici:

                                                                                           https://tuerchen.com/5bedd708

Počevši od 1. prosinca pa do Božića, svaki dan zavirite u jedan prozorčić adventskog kalendara, naučite nešto novo i promijenite na bolje svoj odnos prema prirodi.


SVJETSKI DAN IZUMITELJA

Međunarodni dan izumitelja obilježava se 9. studenoga. Na taj dan rođena je inovatorica u području bežičnih komunikacija Hendy Lamarr. Bez njezina izuma mi danas ne bi imali WiFi. Na današnji dan prisjećamo se velikih izumitelja koji su promijenili povijest i poboljšali naš svakodnevni život. Na satu biologije, učenici 7.d razreda  prisjetili su se izumitelja koji su svojim inovacijama uljepšali hrvatsku i svjetsku svakodnevnicu.

Njihove radove možete pogledati na poveznici: 

https://padlet.com/tamarabanovic/Danizumitelja0911


 U našoj školi obilježili smo Svjetski dan hrane i Dan rječnika. Cilj projekta bio je potaknuti učenike na korištenje rječnika, na kreativnost i istraživanje pri izradi višejezičnog slikovnog rječnika, na usvajanje vokabulara u svrhu komunikacije, te na upoznavanje različitih naziva za hranu diljem svijeta.

                                              Aktiv stranih jezika

 




šk.god. 2019./20.

Natjecanje – izložba učenika osnovnih i srednjih škola iz područja
vizualnih umjetnosti i dizajna ‒ LIK 2019./2020.
 
Uradak prošlogodišnje osmašice Ane Čagalj s motivom Mile Gojsalić (mentor: Aleksandra Radunić) odabran je kao jedan od dvadeset najboljih na županijskoj razini u kategoriji 1A (osnovne škole od 5.-8. razreda). Vjerujemo da će svoju nadarenost i sklonost crtanju iskoristiti u svom budućem školovanju i životu.

Ove godine zbog koronavirusa nije održana fizička izložba pa nam preostaje samo njihova virtualna prezentacija. Virtualna izložba učeničkih radova LIK 2019./2020. s najuspješnijim učeničkim radovima na županijskoj razini nalazi se na sljedećem linku:

https://padlet.com/lik2020sdz/hykjb6z5nej3o5dk

Likovni zadatak za učenike je bio izraditi strip s naslovom i slikama  (šest do osam kadrova). Tekst treba biti sastavni dio stripa. Sadržaj i tekst stripa treba planirati na temu spomenika kulturno-umjetničke baštine i legendi.

Likovni radovi su vrednovani prema sljedećim elementima i kriterijima :

  • originalnost ideje i poruke (individualni izraz i izbjegavanje šablonskih i stereotipnih prikaza)
  • kreiranje nastavnog sadržaja: likovni jezik/jasnoća poruke/primjena ključnih pojmova
  • primjena likovne-vizualne tehnike
  • interdisciplinarni pristup

Ključni pojmovi: crta, ploha, kadar, kompozicija, strip

Priredila: Aleksandra Radunić

Omiš, 27.10. 2020.


LiDraNo 2019./2020.
 
Samostalni novinarski rad (Razgovor s Enesom Kiševićem) prošlogodišnje osmašice Nine Perkušić odabran je za državnu razinu smotre LiDraNo u školskoj godini 2019./2020.
Nini želimo uspješan nastavak školovanja i još ovakvih iznimnih uspjeha!
 

Istraživački radovi

Tijekom nastave na daljinu, učenici 5. i 7. razreda izvodili su pokuse u svojim domovima i na temelju dobivenih  rezultata  donosili zaključke. Tijekom virtualne nastave, istraživačkih radova je bilo mnogo, neke od njih možete i pogledati na sljedećoj povezinici. Radove je uredila predmetna učiteljica Vedrana Pivčević, prof.  

https://bit.ly/31hzb1p


Digitalni fotoherbarij!

U nemogućnosti organizacije terenske nastave i sakupljanja primjeraka biljaka za izradu herbarija, u on line okružju učenici 6.d razreda izradili su zajednički fotoherbarij koristeći digitalni alat BookCreator.

Nastavu prirode oživjeli smo prekrasnim fotografijama koje su učenici sami napravili u svom okružju  i proširili svoja znanja o biljkama koristeći dostupnu literaturu. Iz toga suradničkog rada, nastala je ova prekrasna knjižica: „Biljke primorskih travnjaka“.

Njihova mentorica je učiteljica Prirode, Tamara Banović.

https://read.bookcreator.com/Jd--Xz6PKyVroC4XtSw2aslwtdDon9ihCplgktvIB30/kiJXjW07QICsnNGDg6vJqw


Čestitamo Dan državnosti!


Svjetski dan sporta

Učenici 7. i 8. razreda na nastavi Francuskog jezika  obilježili su Svjetski dan sporta (29.05.) U svojim radovima predstavili su svoje omiljene sportaše koji dolaze s francuskog govornog područja. Njihove radove možete pogledati na sljedećoj poveznici: 

https://bit.ly/3dw7F3S


Poetska škirnjica

Zavirite i vi u malu poetsku škrinjicu, pročitajte radove učenika 6. c, 6.d i 8.c razreda koje su napisali na satu Hrvatskog jezika, s učiteljicom Majom Ćurlin.

https://carnet-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/bernarda_klaric_skole_hr/EZ52qAyZEeFDj-_OabskVUkBXfrM3AffLAJB5vXs70gmpQ?e=OyIJMe

 


Dan Europe

Učenici 6. razreda s učiteljicom Alenkom Munitić obilježili su Dan Europe na nastavi Francuskog jezika. Njihove radove možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://bit.ly/300MPWm


Liturgijski predmeti/posuđe

Kršćani se okupljaju na euharistijska i druga liturgijska slavlja. U tim se prilikama rabe posebni predmeti kojima se naglašava uzvišenost, sklad i ljepota svetih obreda i susreta s Bogom. Učenici 6.c i 6.d razreda proveli su malo istraživanje i otkrili na koji su način predmeti i posuđe koje koristimo u svakodnevnom životu bili nadahnuće za određivanje forme liturgijskim predmetima. Radove je priredila vjeroučiteljica Sanja Pešić.
https://sway.office.com/kp4EbZoiRRqMMEih?ref=Link&loc=play
 

Istraživačka nastava iz Prirode

Važna metoda u razumijevanju prirodoslovnih zakonitosti je i istraživački rad. Učenici slijede znanstvenu metodologiju istraživanja na vrlo jednostavnim istraživačkim pitanjima i na taj se način pripremaju da jednoga dana budu veliki znanstvenici. Svoj istraživački rad predstavio nam je Petar Vilić, učenik 5.f razreda.

https://bit.ly/3bvvcQy

U nastavi prirodoslovlja izvorna stvarnost i praktični radovi od neizmjerne su važnosti. To je jasno i učenicima petih razreda koji za usvajanje obrazovnih ishoda o svojstvima vode, prema dobivenim uputama, u svojim domovima rade jako zanimljive pokuse i ispituju svojstva vode. Više o neobičnim svojstvima vode možete doznati ako pogledate prezentaciju radova učenika 5.e i 5.f razreda pod mentorstvom učiteljice Tamare Banović.

https://bit.ly/3dCxgaE


Biti Kristov učenik

Biti Kristov učenik po uzoru na apostole Petra i Pavla projekt je učenika 5.d,e,f razreda. Na zanimljiv način učenici su predstavili apostole o kojima su učili. Kroz osobnu iskaznicu apostola doznali smo najvažnije informacije o životu apostola, a kroz praktični rad i koje simbole, predmete i događaje iz svakodnevnog života možemo povezati s životima apostola. Radove je pripremila vjeroučiteljica Sanja Pešić.   

https://spark.adobe.com/page/IKnSacRmSlnEu/

Isus - Bog i čovjek

Isus je pravi Bog, ali i pravi čovjek. Isus je povijesna osoba, razmišljao je, radio, volio, plakao, opraštao, smijao se, družio se, imao prijatelje. Učenici 8.c i 8.d razreda s vjeroučiteljicom Sanjom Pešić, istraživali su povijesne dokaze o Isusovu postojanju, ali i pokušali  odgovoriti na pitanje: „A tko je Isus Krist za mene?“.   

https://padlet.com/sanjapesic53/779mp0dufquxoyvv


Čuvajmo prirodu!

Čistoća prirode, očuvanje okoliša i smanjenje utjecaja na klimatske promjene izazovi su današnjeg vremena. Kako možemo čuvati prirodu i okoliš, razmišljali su i ponudili konkretne prijedloge učenici 6.c i 5.f razreda.

https://www.mentimeter.com/s/456447af31571d24a5b4419fc545a779/60dc7bf9e665


Dan planeta Zemlje

Učenici 6.b razreda, s učiteljicom Jagodom Čudić Zrnić, napravili su plakate i obilježili Dan planeta Zemlje uz poruke kako sačuvati naš planet. Time su krenuli pozornost na opasnost koja prijeti životu na Zemlji zbog porasta globalnog onečišćenja. Što sve možemo napraviti kako bi pridonijeli očuvanju naše planete Zemlje, pogledajte na sljedećoj poveznici. 

http://linoit.com/users/jakoveleven/canvases/Earth%20day


Majčin dan

Povodom obilježavanja Majčinog dana, 5. c razred je na satu razrednika sa svojom razrednicom Vedranom Pivčević, uputio najtoplije čestitke svojim majkama. Htjeli smo odati zahvalnost našim majkama na bezuvjetnoj brizi i ljubavi koje nam pružaju svakodnevno! Pogledajte i vi njihove radove na interaktivnoj ploči Padlet.

https://padlet.com/vedranapivcevic/f3s4i4z9zl3embsg


Proljetne krošnje - monotipija - učenici petih razreda


Složi knjige u stih!

Učenici 8.a, 8.b i 6.a razreda obilježili su s učiteljicom Danielom Odak Svjetski dan knjige i autorskih prava sudjelujući u kreativnom zadatku Složi knjige u stih!  kojeg je osmislila Sveučilišna knjižnica Split. Radove smo odlučili predstaviti u interaktivnoj ploči linoit.

http://linoit.com/users/Dancrn/canvases/Svjetski%20dan%20knjige%20
 


Čistoća duše

Čistoća duše najvažnija je potvrda njezine ljepote, a ovi učenički radovi upravo to i svjedoče! Radove je pripremila vjeroučiteljica Branka Mlinar sa 4. e, 4.f, 7.c i 8.b razredom.

https://prezi.com/view/igwXsTwQWRfCibLEYjCn/

https://prezi.com/view/w9s2ZOXLjZx4PfwfYRb8/
 


Knjiga u mom srcu

Učenici 6.c, 6.d i 8. c razreda oslikali su i uredili naslovnice knjiga koje su pročitali na nastavi Hrvatskog jezika. Pogledajte i vi veselu prezentaciju Knjiga u mom srcu koju je priredila učiteljica Maja Ćurlin.
 



Josipove kapljice poezije - 6.c i 6.d


 

preskoči na navigaciju