preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Srpanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1232196
Ovaj mjesec: 10399
Danas: 183

Martina Milina, Dinka Lendić, Anita Babaić, Sanja Beović, Jesena Nejašmić

Meteorologija u nastavi Prirode i društva

Učiteljice: Martina Milina, Marina Fistanić i Tamara Banović, Davorka Deur

Meteorologija je znanost o zemljinoj atmosferi i promjenama u njoj. Učeći o meteorologiji koja je važna za sve ljudske djelatnosti učenici uče o isprepletenosti prirode i čovjeka.  Praćenjem i bilježenjem vremenskih prilika kod učenika se javio interes da nauče više o meteorologiji.

Vrijeme trajanja:

U školi: 3 školska sata

Kod kuće: praćenje i bilježenje vremenske prognoze 1 tjedan, predviđanje vremena 5 dana, praćenje vremenske prognoze 5 dana

 

Odgojno obrazovni ishodi:                                                                                                                                                                       Učenik povezuje vremenske pojave s godišnjim dobima, prepoznaje promjene u prirodi unutar godišnjega doba: uspoređuje duljinu dana i noći, početak i kraj određenoga godišnjeg doba, promjene u životu biljaka i životinja i rad ljudi, opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.

  1. Aktivnost

Promatranje promjena u prirodi zimi (izvanučionička nastava), iznošenje opažanja i zaklučivanje

Učenici su kroz tjedan dana su pratili vrijeme i bilježili ga, te nakon tjedan dana uspoređivali svoja praćenja. Nakon toga slijedila je šetnja i promatranje prirode. Vođenim pitanjima učenici uočavaju promjene u prirodi i njihovu povezanost sa biljnim i životinjskim svijetom.

Kakvo je vrijeme? Ima li oblaka na nebu? Što ste uočili bilježeći podatke? Koje padaline su sve češće? Može li padati snijeg? Što se događa s listopadnim drvećem zimi? Kakvo je vazdazeleno i zimzeleno drveće zimi? Što se događa s drugim biljkama? Vidiš li koju životinju? Koje životinje vidiš? Zašto se životinje teško mogu uočiti? Gdje se nalaze? Kako se životinje prilagođavaju zimi? Što radi medvjed zimi? Kako pronalaze hranu? Kako možeš pomoći pticama da prežive zimu? Što misliš, kako su životinje pripremljene za veliku hladnoću?

  1. Aktivnost

Predviđanje vremena metodama iz prošlosti

Učenici su podijeljeni u 5 grupa 5 dana predviđali vrijeme koristeći se mudrim izrekama iz prošlosti i na temelju provedenog istraživanja pisali su vremensku prognozu.

Zapadne li sunce za oblak, bit će kiše.  Zapadne li dok je vedro nebo bit će lijepo vrijeme.

Obilna rosa ujutro,   lijepo vrijeme cijeli dan.

Ako zvijezde na nebu jako trepeću,  bit će lijepo vrijeme.

Vjetar lišće prema gore okreće,  promjena vremena se kreće.

Ako se večernje rumenilo kreće prema jugu,  ostat će lijepo vrijeme.

 

  1. Aktivnost

 

Mali meteorolozi

Učenici su bili podijeljeni u 3 skupine i uz pomoć roditelja trebali su izraditi svoju meteorološku stanicu (barometar, vjetrulju ili kišomjer) za čiju izradu su dobili potpune upute, te temeljem istraživanja 5 dana pratili vremensku prognozu.

Vjetrulja

Pribor i materijal: staklenka, pijesak, slamka, karton, seleotejp, špioda, olovka

Izrežite karton u obliku prikazanom na slici i pričvrstite ga na slamku seleotejpom. Staklenku napunite pijeskom i u nju ubodite olovku sa gumicom na vrhu. Špiodom pričvrstite sredinu slamke između dva kartona za gumicu na olovci. Odredite strane svijeta i zapišite na staklenku. Vjetrulju postavite u vrt ili na balkon. Pratite i bilježite promjene 5 dana.

Kišomjer

Pribor i materijal: staklenka, mjerna čaša

Praznu staklenku stavite u vrt ili nenatkriveno mjesto na balkonu 5 dana. Svaki dan navečer izmjerite količinu kiše tako da sakupljenu kišu izlijete u mjernu čašu i zapišete količinu kiše koja je taj dan pala.

 

Barometar

Pribor i materijal: staklenka, balon, gumica, slamka, seleotejp, ravnalo, škare, papir

Stavite staklenku na ravnu podlogu, škarama odrežite dio balona koji pušemo. Rastegnite balon preko otvora staklenke i pričvrstite gumicom. Odrežite papir u obliku trokuta i pričvrstite za vrh slamke. Zalijepite slamku seleotejpom. Na papir ucrtajte visinu na kojoj se nalazi strelica i iznad te linije nacrtajte sunce, a ispod oblak. Barometar držite u zatvorenom prostoru 5 dana i svaki dan očitajte je li strelica više prema suncu (tlak je viši) ili oblaku (tlak je niži).

Priredila: Martina Milina

U Omišu, 11.6.2023.

______________________________________________________________________________________________________________________

 

____________________________________________________________________________________

šk.god.2021./22.


Sat lektire u 1. razredu

Sunčana Škrinjarić „Plesna haljina žutog maslačka“

Domena/koncept:   Književnost i stvaralaštvo

Ishod:                                                                                                                                                                                                                                            OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.                                                                    OŠ HJ B.1.1.  Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.                        OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.                                                                                                                                                                                                                                          OŠ HJ C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.

Razrada ishoda:

OŠ HJ A.1.4.                                                                                                                                                                                                                                  - piše velika i mala slova školskoga formalnog pisma                                                                                                                                                                    - prepisuje riječi i rečenice                                                                                                                                                                                                              - piše rečenični znak na kraju rečenice                                                                                                                                                                                         OŠ HJ B.1.1.                                                                                                                                                                                                                                 - izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom                                                                                                         - govori o čemu razmišlja i kako se osjeća nakon slušanja književnog teksta                                                                                                                              - izražava mišljenja o postupcima likova                                                                                                                                                                                         OŠ HJ B.1.2.                                                                                                                                                                                                                                - prepoznaje priču, pjesmu, igrokaz prema obliku                                                                                                                                                                         - dogovorenim simbolima ili crtežom izražava sviđa li mu se književni tekst ili ne sviđa                                                                                                          OŠ HJ C.1.2.                                                                                                                                                                                                                                 - izdvaja omiljene medijske sadržaje i razgovara o njima – slikovnica

Međupredmetna tema:

goo                                                                                                                                                                                                                                        C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.                                                                                                                                                                            odr                                                                                                                                                                                                                                          C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi.                                                                                                                                                      osr                                                                                                                                                                                                                                         A.1.4. Razvija radne navike.

Međupredmetna povezanost: Priroda i društvo, glazbena kultura, likovna kultura

Učenicima nisam čitala lektiru, nego sam im ispričala priču pri čemu je jako bila važna naracija i sam pokret. Djeca su oduševljeno slušala. Nakon što sam im ispričala priču postavljala sam im pitanja o likovima te smo razgovarali o njihovom ponašanju i osobinama. Naučili su da nije važno kako izgledamo izvana nego ono što je u našim srcima. Zajedno smo odredili vrstu djela, mjesto i vrijeme radnje. Nakon toga učenici su rješavali kviz.

https://rb.gy/e14wmw

 

Na satu likovne kulture učenici su crtali likove iz bajke koje smo složili u book creator.

https://rb.gy/zjyr5y

Izradila: Martina Milina, lipanj 2022.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

IZVJEŠĆE O LIKOVNOM NATJEČAJU U TJEDNU JOSIPA PUPAČIĆA

 

Organizacijski odbor Tjedna Josipa Pupačića sastao se tri puta: 3.3., 10.5. i 17.5. 2022.

 

Na prvom sastanku koji se održao 3.3. 2022. odredili smo temu. Ovogodišnja inspiracija za učeničko stvaralaštvo natječaja „Josip Pupačić i ja„ bili su stihovi Josipa Pupačića:
          Lepeza sunca, plavet visina,
          u mirnoj vodi podrhtava. 
                   (J. Pupačić, Akvarel)

 

Na drugom sastanku 17.5. objavili smo rezultate povjerenstva za natječaj. U povjerenstvu su bili učitelji likovne kulture:                                                                                                      - Aleksandra Radunić                                                                                                                                                                                                                    -Vedran Urličić                                                                                                                                                                                                                                -Antonia Brstilo,       

                                                                                                                                                                                                                                                        te učiteljice razredne nastave:                                                                                                                                                                                                                                                 -Marina Fistanić                                                                                                                                                                                                                             -Martina Milina                                                                                                                                                                                                                               -Simona Jurjević                                                                                                                                                                                                                             -Ivana Raljević

Na natječaj je pristiglo 50 radova iz naše škole (20 radova od 1.-4. razreda i 30 radova od 5.-8. razreda).

 

Iz ostalih škola pristigla su 33 rada (21 od 1.-4- razreda i 12 od 5.-8. razreda).

Škole iz kojih smo dobili radove: III. OŠ Bjelovar, OŠ Ostrog, OŠ Kaštel Lukšić, OŠ Braće Radić, Koprivnica, OŠ Stjepana Ivičevića, Makarska,                OŠ Sokolovac, OŠ 1. listopada 1942., Čišla, OŠ Jelkovac, OŠ Podmurvice, Rijeka, OŠ Ferdinandovac, OŠ Bedenica, OŠ Zvonimira Franka, Kutina  i     OŠ Dugi Rat

Povjerenstvo je u ponedjeljak, 23.svibnja postavilo izložbu u crkvici sv. Duha, a otvaranje izložbe je bilo sutradan 24. svibnja.

Rezultati natječaja:

OŠ Josip Pupačić

RAZREDNA NASTAVA

  1. mjesto Toma Čečuk 2.b (mentorica Simona Jurjević)
  2. mjesto Josipa Granić 2.b (mentorica Simona Jurjević)
  3. mjesto Gloria Raboteg 3.f (mentorica: Đeni Žuljević)

PREDMETNA NASTAVA

  1. mjesto Gabrijela Šušić 7.k (mentorica: Aleksandra Radunić)
  2. mjesto Iva Pupačić 5.a (mentorica: Aleksandra Radunić)
  3. mjesto Klara Balić 7.d (mentorica: Aleksandra Radunić)

 

Ostale škole

RAZREDNA NASTAVA

  1. mjesto Helena Sabljak 3.r (mentorica: Suzana Turković)   III. Osnovna škola Bjelovar                      
  2.  mjesto Ilena Rončević 2.r(mentorica: Lorena Andreškić)   Osnovna škola Podmurvice                                                                   
  3. mjesto Gabriela Paštar 4.r (mentorica: Ranka Tomaš)  Osnovna škola Ostrog

PREDMETNA NASTAVA

  1. mjesto Ivan Šaškor 6.r (mentor: Vedran Urličić)   Osnovna škola „1.listopada 1942.“ Čišla
  2. mjesto Sara Domazet 8.r (mentorica: Ivana Popovac Hristov) Osnovna škola Jelkovec
  3. mjesto Katarina Rajić 6.r (mentor: Ivan Rođak) Osnovna škola Sokolovac

 

 

 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02SQRZisa2NfyZm9yQvHus4gGJxmCvuDP686hnyNLWyj5UuErVcgxyTM4dE2EbZCtkl&id=100054234411569&sfnsn=mo

 

Priredila: Martina Milina, lipanj, 2022.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

ISTRAŽIVAČKI RAD- ŽIVA I NEŽIVA PRIRODA, MOJE TIJELO I ZDRAVLJE

 

ŽIVO I NEŽIVO

RED U PRIRODI

RAST I RAZVOJ BILJKE

DOMENA: A. Organiziranost svijeta oko nas; A.B.C.D. Istraživački pristup

Ishodi:

PID OŠ A.1.1. uspoređuje obilježja živoga, svojstva neživoga u neposrednom okolišu

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke

PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš.

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.

 

Učenici su istraživali i nabrajali što sve pripada živoj, a što neživoj prirodi. Uspoređivali su obilježja i svojstva žive i nežive prirode te došli do zaključka da su živa i neživa priroda međusobno povezane i da sve što je čovjeku potrebno za život pronalazi u neživoj prirodi. Učenici su iznosili svoja iskustva o boravku u prirodi, nakon čega smo izišli vani i podijelili se u skupine. Svaka skupina je dobila zadatak promotriti svoj okoliš, uočiti biljke, životinje i pojave oko sebe, a po povratku u školu svaka skupina je izrekla rezultate svog istraživanja. Prikupljene podatke su prikazali u tablici.                                            Za domaću zadaću učenici su dobili zadatak da u staklenu posudu posade sjemenku graha i prate njen rast i razvoj crtežima tijekom četiri tjedna.                Gradivo su ponavljali i na satovima tjelesne i zdravstvene kulture kroz igre živo-neživo i zrak-zemlja-voda.

MOJE TIJELO              

ČUVAJMO SVOJE ZDRAVLJE

PRAVILNA PREHRANA

ČUVAJMO ČISTOĆU OKOLIŠA

DOMENA: A. Organiziranost svijeta oko nas; B. Promjene i odnosi ; A.B.C.D. Istraživački pristup

Ishodi:

PID OŠ A.1.1. imenuje dijelove svoga tijela i prepoznaje razlike između djevojčice i dječaka

PID OŠ B.1.1. opisuje svoj rast i razvoj

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke

PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš.

PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje.

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.

PID OŠ A.1.1. navodi dnevne obroke povezujući ih s očuvanjem zdravlja

PID OŠ B.1.1. brine se za očuvanje osobnoga zdravlja

PID OŠ C.1.2. ponaša se odgovorno prema svom zdravlju

PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje.

Učenici su usvojili znanje o glavnim dijelovima tijela i čemu služe, te kako se mijenjaju tijekom odrastanja. Iz „čarobne vreće“ izvlačili su pribor za održavanje osobne čistoće, opisivali ga i objašnjavali njegovu namjenu. Na kraju su zaključili važnosti zdravih navika života i zdrave prehrane koja mora sadržavati raznoliku hranu. Na satu likovne kulture crtali su zdrave obroke, objašnjavali svoj odabir namirnica i radili piramidu zdrave prehrane. Naučili su razliku između smeća i otpada te razvrstavati otpad.                                                              Kroz igru pantomime ponavljali su navike za održavanje osobnog zdravlja.

Priredila: Martina Milina, svibanj 2022.

___________________________________________________________________________________________________________________

 

Primjer dobre prakse- Suradnja škole i Društva Naša djeca Grada Omiša

Rolobiciklijada

U Tjednu Josipa Pupačića, 27.5.2022. održana je rolobiciklijada za učenike OŠ Josip Pupačić.

Cilj rolobiciklijade je potaknuti djecu da kroz sport i razne druge aktivnosti kvalitetno provode svoje slobodno vrijeme kao i razvijanje prometne kulture te upoznavanje djece sa opasnostima u prometu kojima su svakodnevno izložena. Održano je i natjecanje u vožnji rola i bicikla uz obaveznu zaštitnu opremu. Natjecanje je prošlo u vedrom duhu uz bodrenje prijatelja s tribina.

Osim vožnje bicikala i rola,  natjecatelji i posjetitelji su imali priliku razgledati policijsko, vatrogasno i vozilo Gorske službe spašavanja, vozilo hitne pomoći i policijski motocikl.  Imali su priliku pogledati carting .  Posjetiteljima su se dijelili privjesci, prsluci i drugi tiskani materijali s preventivnim sadržajem.

NAMJENA: Razvijanje prometne kulture

NAČIN REALIZACIJE: Natjecanje i vožnja na igralištu, prilikom čega su djeca morala proći zadane poligone.

NOSITELJI:  učiteljice- članovi Društva Naša djeca                                                                                                                                                                      -Martina Milina                                                                                                                                                                                                                              -Marina Fistanić                                                                                                                                                                                                                            učitelji TZK :                                                                                                                                                                                                                                  -Marko Kuvačić                                                                                                                                                                                                                              -Stjepan Kuvačić

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0E47hNoAQdd8kjZwsvuWe4Ft5eWvBUeJo6cMo6Km55Ywqegja1cPggHTebDGRk318l&id=100054234411569&sfnsn=mo

https://www.facebook.com/1413038542287241/posts/pfbid022JyKMXytxUM13DuEH443YSFFkydyedYUGWbAr27MncyEjmTmhYL6ghmzmQ1kSFGRl/?sfnsn=mo

Izradila: Martina Milina, 31.svibnja 2022.

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

UKLJUČIVANJE DJECE IZ UKRAJINE U ŠKOLSKI SUSTAV

 

PROLJEĆE- vremenske prilike, biljke i životinje

 

Ishodi:

PID OŠ B.1.1. promatra i predviđa promjene u prirodi u neposrednome okolišu

PID OŠ B.1.1. opisuje vremenske prilike

PID OŠ B.1.1. povezuje godišnje doba proljeće s promjenama u životu biljaka i životinja

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima i mjerenjima

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. prepoznaje uzročno-posljedične veze u neposrednome okružju

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. donosi jednostavne zaključke

PID OŠ A.B.C.D. 1.1. postavlja pitanja povezana s opaženim promjenama u prirodi

 

Razrada ishoda:

PID OŠ B.1.1. promatra svoj okoliš u proljeće

PID OŠ B.1.1. uočava promjene u prirodi

PID OŠ B.1.1.  opisuje vremenske prilike u okolišu

PID OŠ B.1.1. opisuje izgled biljaka u proljeće; uočava vjesnike proljeća; opisuje odijevanje ljudi; promatra  i opisuje životinje u okolišu

PID OŠ B.1.1. povezuje godišnje doba jesen s promjenama u životu biljaka i životinja

PID OŠ A.B.C.D.1.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima i mjerenjima

PID OŠ A.B.C.D.1.1. prepoznaje uzročno-posljedične veze u neposrednome okružju

PID OŠ A.B.C.D.1.1. objašnjava uočeno, iskustveno doživljeno ili istraženo

PID OŠ A.B.C.D.1.1. donosi jednostavne zaključke

PID OŠ A.B.C.D.1.1. postavlja pitanja povezana s opaženim promjenama u prirodi

 

PLAN PLOČE:                                                     PROLJEĆE- ВЕСНА

 

GODIŠNJA DOBA-  ПОРИ POKY                                                                                                                                                                                            LJETO- ЛІТО                                                                                                                                                                                                                        JESEN- ОСІНЬ                                                                                                                                                                                                                      ZIMA- ЗИМА

 

Izradila: Martina Milina, ožujak 2022.

 

 

šk.god.2020./21.


Razredni projekt: Zavičajni rječnik                                                                                                                                                                                      Učenici 4.a razreda su tijekom školske godine slušali, prikupljali i zapisivali riječi zavičajnog govora te su u book creatoru napravili mali razredni rječnik s prijevodom na književni jezik.    http://tiny.cc/cw22uz     

Priredila: Martina Milina     

11.lipnja 2021.

___________________________________________________________________________________________________________________________

9. lipnja za učenike 4. a i b razreda organiziran je izlet u Šibenik, NP Krka i Primošten.

Obriši dokument 20210609_110327.jpg 20210609 110327.jpg
Obriši dokument 20210609_110018.jpg 20210609 110018.jpg

Obriši dokument 20210609_155214.jpg 20210609 155214.jpg
Obriši dokument 20210609_152629.jpg 20210609 152629.jpg
Obriši dokument 20210609_151900.jpg 20210609 151900.jpg

___________________________________________________________________________________________________________________________

9. lipnja proveli smo dan na terenskoj nastavi u svetištu Leopolda Mandića, Zakučac. Učenici su uživali u prirodi i igrama.

Obriši dokument 20210602_162956_(1).jpg 20210602 162956 (1).jpg

Obriši dokument 20210602_161915_(2).jpg 20210602 161915 (2).jpg

Obriši dokument 20210602_161745_(1).jpg 20210602 161745 (1).jpg

Priredila: Martina Milina

4.lipnja 2021.

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

Razredni projekt: Ljekovite biljke zavičaja

https://read.bookcreator.com/vHj91fNB0hgt4o47KgSV1y9wjp33/SQRoZVRpRp2E2-G1emgLLw

Priredila: Martina Milina

svibanj 2021.

___________________________________________________________________________________________________________________________

U suradnji sa savezom Društava Naša djeca Hrvatske 10.svibnja učenici 4.-ih razreda obilježili su Dan Europe (9. svibnja).                                                       Obriši dokument 20210511_090103.jpg 20210511 090103.jpg 

  Obriši dokument 20210511_090143.jpg 20210511 090143.jpg      

 Obriši dokument IMG-20210511-WA0004.jpg IMG-20210511-WA0004.jpg      

Priredila: Martina Milina           

10.svibnja 2021.

___________________________________________________________________________________________________________________________                                                                                           

I ove godine 4.a razred sudjelovao je na likovnom natječaju „Josip Pupačić i ja“ u organizaciji naše škole na temu „Putuju ruke djece preko zalivenih livada“. Sedam naših radova našlo se na izložbi u Ilirskom sjemeništu. Izložbu su pripremili nastavnici likovne kulture: Aleksandra Radunić, Vedran Urličić, Antonija Brstilo i učiteljice razredne nastave: Marina Fistanić, Ivana Raljević, Martina Milina i Simona Jurjević.

Obriši dokument 20210513_101138.jpg 20210513 101138.jpg
Obriši dokument 20210513_101151.jpg 20210513 101151.jpg
Obriši dokument 20210513_101202.jpg 20210513 101202.jpg
Obriši dokument 20210513_101214.jpg 20210513 101214.jpg
Obriši dokument 20210513_101226.jpg 20210513 101226.jpg
Obriši dokument 20210513_101237.jpg 20210513 101237.jpg
Obriši dokument 20210513_101253.jpg 20210513 101253.jpg

Priredila: Martina Milina

27.svibnja 2021.

 

šk.god.2019./20.


Razredni odjel 3.a   Priredila: učiteljica Martina Milina 
PROJEKT: Ulogiraj se u ritam  Eko pjevalice, eko pričalice, eko radilice 
Učiteljice: Marija Didović, Marina Fistanić, Martina Milina, Marija Kalajžić, Đeni Žuljević

U projektu je sudjelovalo 80 učenika među kojima su djeca s posebnim potrebama kao i djeca odjela Nastava kod kuće koja zbog zdravstvenih razloga ne mogu pohađati nastavu. To su učenici 1.b , 1.f, 3.a i 5. b razreda. Projekt je trajao cijelu školsku godinu 2019./2020. Učenike smo tijekom godine učili što je ekologija, reciklaža, kako čuvati prirodu od zagađenja, kako se priroda zagađuje, izrađivali razne proizvode od prirodnih materijala ali i recikliranjem.

3.a

https://drive.google.com/file/d/1IKaviNjpQoSx5sF8nMnMl5H8X6pIkLqQ/view?usp=sharing

Link za kviz kahoot 3.a

https://create.kahoot.it/share/proslost-sadasnjost-buducnost/173d3261-99f1-4bc3-a6d5-08e98079af92

https://create.kahoot.it/share/ponavljanje-jezicnih-sadrzaja/b2e00ab5-458c-4bff-b4c3-2879d5c71b2f

https://create.kahoot.it/share/sijac-srece/f77511e4-4058-4f38-a58a-3babd61d6959

Link za class tools 3.a

https://www.classtools.net/random-name-picker/47_APbSKc

Martina Milina 3. a       Outdoor Classroom Day 21.5.2020.

https://drive.google.com/file/d/1HkeiBuYVh8Nt0jbgQosZXsVz1aezQcDG/view?usp=sharing

 

preskoči na navigaciju