« Listopad 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KALENDAR RADA
šk.god.2020./21.
Individualni informativni razgovori
ODABRANI UDŽBENICI
šk.god.2020./21.
SAMOVREDNOVANJE ŠKOLA je noviji pristup koji se, uz vanjsko vrednovanje ishoda obrazovanja, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete škola u EU. Samovrednovanje u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama (Čl.88.): „U školskim ustanovama se radi unaprjeđenja kvalitete odgojno-obrazovne djelatnosti provodi vanjsko vrednovanje i samovrednovanje, a odnosi se na provođenje nacionalnih ispita te mjerenje stupnja kvalitete svih sastavnica nacionalnog kurikuluma.“ Pristup smatra da škola, koju čine svi nastavnici, učenici i roditelji, mora i može sama najbolje odgovoriti na tri ključna pitanja:
Kakva smo mi škola?
Kako to znamo?
Što možemo činiti bolje?
Da bi se odgovorilo na ova pitanja potrebno je:
• izvršiti detaljnu samoanalizu pomoću valjanih izvora informacija iz perspektive svih sudionika i korisnika,
• izvršiti samovrednovanje - uočavanje vlastitih prednosti, nedostataka i mogućnosti,
• odrediti razvojne prioritete i ciljeve.
Odgovori na ključna pitanja omogućuju:
Pozitivni učinci ovog pristupa su: podizanje razine autonomije i odgovornosti škola za vlastiti razvoj, poboljšanje školskog ozračja, osjećaja zajedništva i razine motiviranosti svih uključenih, poboljšanje odgojno-obrazovnog procesa i zadovoljstva rada djelatnika, pozitivniji stav učenika i roditelja prema školi te u konačnici bolji uspjeh i veće zadovoljstvo učenika.
Područja kvalitete koja se procjenjuju:
Voditeljica tima Sanja Pešić, vjeroučiteljica
Članovi školskog Tima za kvalitetu:
Davorka Deur- ravnateljica, Doris Marić-logopedinja, Željko Kozić-psiholog, Neda Glavinović - pedagoginja, Bruna Fistanić i Ana Kraljević – knjižničarke, Maja Ćurlin– učiteljica hrvatskog jezika, Daniela Odak-učiteljica hrvatskog jezika, Martina Milina - učiteljica razredne nastave, Lucijana Ivelja/Ana Jurčević - učiteljice matematike, Ivica Štrbac-učitelj geografije-mentor, Jesena Nejašmić - učiteljica razredne nastave,Anita Mimica-učiteljica razredne nastave-mentor, Tamara Banović- učiteljica biologije-kemije-savjetnik, Marin Juraga-učitelj engleskog jezika, Helanda Čović -učiteljica geografije- mentor, Marina Fistanić- učiteljica razredne nastave-savjetnik, Zdenka Vukasović– učiteljica informatike-savjetnik, Stjepan Kuvačić-učitelj TZK-savjetnik, Tomislav Sorić-učitelj matematike, Ivana Raljević-učiteljica razredne nastave, Marija Didović-učiteljica glazbene kulture-mentor, Aleksandra Radunić-učiteljica likovne kulture- mentor, Marija Šarac-učiteljica razredne nastave, Maša Knezović- učiteljica njemačkog jezika, Mirko Marušić- predsjednik Vijeća roditelja. Kritički prijatelj iz Grada Omiša (lokalna zajednica) je Zvonko Močić, dr med. -predsjednik Gradskog vijeća Grada Omiša, a kritički prijatelj predstavnik struke je Mirka Ivanišević, prof. -pedagoginja u Osnovnoj školi “Jesenice” Dugi Rat.